مدرسه دزفول

دفاع مقدس و ایثار و شهادت و آموزش های مفید برای مقطع ابتدایی

دفاع مقدس و ایثار و شهادت و آموزش های مفید برای مقطع ابتدایی

مدرسه دزفول

حسین قاسمی راد هستم . دانش آموز کلاس ششم و با ارائه آموزش های مفید برای مقطع ابتدایی و مطالب مربوط به دفاع مقدس و ایثار و شهادت مناسب برای کودکان و نوجوانان در خدمت شما دوستان هستم.

طبقه بندی موضوعی

«اسم من خاکریز است»
«اسم من خاکریز است» عنوان کتابی از مرتضی سرهنگی است که با موضوع روایت دوستی خاکریز با رزمنده‌های ایرانی از سوی انتشارات سوره مهر برای کودکان منتشر شده است.
 
این کتاب تلاش دارد تا با بیانی کودکانه شرحی از ویژگی‌ها و کارکردهای خاکریز را برای بچه‌ها بیان کند. اسم من خاکریز است در 15 صفحه نقاشی شده، فضایی را به وجود آورده که می‌تواند برای کودک جذابیت داشته باشد تا با آن ارتباط برقرار کند. تصویرگری این کتاب را نیز سحر فرهادروش انجام داده است.

 

 

 

 

«خانه‌ای روی شیشه» 
«خانه‌ای روی شیشه» عنوان کتابی از شهرام شفیعی است که از زاویه جنگ از دید ضربدر سفید روی شیشه یک ساختمان به موضوع دفاع مقدس می‌پردازد و با تصویرگری سارا نارستان از سوی انتشارات به نشر (کتاب پروانه) برای گروه سنی «ب و ج» منتشر شده است.
 
«خانه‌ای روی شیشه» داستان کوتاهی درباره علامت سفیدی است که به صورت ضربدر بر روی شیشه ساختمان تازه‌سازی در یکی از شهرهای جنوبی کشور کشیده شده است. این علامت با شروع جنگ راهی سفر می‌شود و تبدیل به چند باند سفید می‌شود برای دست مجروح یک رزمنده و سپس ضربدری قرمز از خون رزمنده می‌شود. سرانجام ضربدری می‌شود بر روی شیشه برای جلوگیری از خرد شدن و ریختن شیشه بر سر دیگران.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی